Utolsó kommentek

  • dzsilla: statban láttam, h linkeltetek, nyugi :) (2010.10.08. 09:43) News
  • jeklybaba: nos nem vállalunk mindent a nagyközönség előtt, de ha te is megtaláltad lehet, hogy feleslegesen r... (2010.10.08. 01:08) News
  • dzsilla: pedig ezek tök jó képek, igazán elküldhetted volna :) (2010.10.07. 17:39) News
  • simiagi: OOO köszönöm szépen a napi mérleget:) Jó volt tegnap!!! Szupper:) (2010.06.25. 17:23) Népi Jóska, Bakonyi Betyár Sanyi
  • simiagi: Jaj köszönöm szépen!!! Ennyi drukkoló mellett már nem is lesz nehéz!!! Meg ugye az izgulás részét ... (2010.06.23. 21:48) trianontagadotibi alias 3T
  • Utolsó 20

2010.02.24. 15:34 jeklybaba

csak a gyakoriság kedvéért

hogy mekkora öröm ilyen soksok mindent hallani felőletek :) én csak azért írok megint, mert van egy két közérdekű infóm, meg rá is vettem magam, hogy gyakrabban fogok írni, ezzel is jelezve mennyire aktív vagyok :)

szóval tegnap voltam a Fecsx előadásán, ami egy előadássorozat keretein belül volt (Switch Lab) az Elektrotechnikai múzeumban. Tök érdekes volt, interface-ekkel kapcsolatos témakörökről volt szó. Egyébként magát az előadássorozatot az eggyel-kettővel felettünk járt termékesek közül szervezik páran. Mindig keddenként van 4-5 körül. Nade ami a lényeg, hogy akár mi is előadhatnánk ha van vmi érdekes cucc, amiről többet tudunk mint a többiek. Persze az egésznek nem túl nagy a publicitása, szóval asszem 30 fő volt a maximum hallgatóság, tegnap ennél jóval kevesebben voltunk, de ez attól még semmit nem von le az előadások értékéből. Sztem tök jó kezdeményezés, h fórumot kapjon a design, csak lehet marketingelni kell durván.

A másik amit még Fecsx mondott, h lesz most egy kiállítás (még anno levlistára is jött, K-aula, kézzel fogható tervekre, makettekre, prototípusokra koncentrálva) amire várnak még dolgokat, bármilyen tervet, csak az a lényeg, h ne csak egy plakát legyen, hanem meg is lehessen fogni a kiállításon vmilyen verzióban a tervet. Szóval erre is vihetnénk cuccokat, mondjuk nekem nincs nagyon modellem semmiről sem, de még meglátom. Sztem ez is jó megjelenési lehetőség lehet!

Najó elég belőlem, holnap AVATAAAAAR :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aligator.blog.hu/api/trackback/id/tr681786912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása