Utolsó kommentek

  • dzsilla: statban láttam, h linkeltetek, nyugi :) (2010.10.08. 09:43) News
  • jeklybaba: nos nem vállalunk mindent a nagyközönség előtt, de ha te is megtaláltad lehet, hogy feleslegesen r... (2010.10.08. 01:08) News
  • dzsilla: pedig ezek tök jó képek, igazán elküldhetted volna :) (2010.10.07. 17:39) News
  • simiagi: OOO köszönöm szépen a napi mérleget:) Jó volt tegnap!!! Szupper:) (2010.06.25. 17:23) Népi Jóska, Bakonyi Betyár Sanyi
  • simiagi: Jaj köszönöm szépen!!! Ennyi drukkoló mellett már nem is lesz nehéz!!! Meg ugye az izgulás részét ... (2010.06.23. 21:48) trianontagadotibi alias 3T
  • Utolsó 20

2010.06.25. 12:07 jeklybaba

Népi Jóska, Bakonyi Betyár Sanyi

Amíg a lányok itten dolgozgatnak mellettem én veszem a bátorságot és beszámolok a tegnapi eseményekről :)

Kedves diplomázó Ágnesünk a 11 órás csoportban került volna sorra, ezért én jól taktikázva 11re terveztem az érkezést, hisz Ágnes úgyis az utolsó előtti a csoportjában. Ehhez képest mikor Kyrát felhívtam, hogy merre jár, közölte velem, hogy már bent van és Ágnes előtt mindössze 1 ember van már. Én mint állat elkezdtem rohanni, és eredményesen befutottam épp mikor Ágnes laptopját megfogva elindult a pulpitus felé (Kinga is befutott egy picit később). A prezentációja profi volt, olyan nyugodtan adta elő magát, hogy csak Kyra bizonygatására hittem el, hogy valóban izgul. Minden flottul ment, ámuldozva nézte mindenki a működő prototípusokat, amelyek összeállítását egy videón maga Ágnes prezentálta (Joanovics meg is jegyezte: " milyen ismerős ez a szereplő!"). Nem is nagyon kekeckedett a bizottság, Ágnes minden kérdésre intelligensen válaszolt, és bizony a bizottság az ő tervét tartotta a legjobbnak! Aztán hipphopp államvizsgázott már a leányzó, 1 órán belül kész is volt, és mint aki jól végezte dolgát, boldogan jött ki. Ezek után egy hatalmasat kajáltunk a Vapianoban Kyrával és Ágival, alig tudtunk mozdulni, de a boldog jóllakottság percei, és Ágnes sikeres államvizsgája feledtette az emésztési nehézségeket :D

Megegyeztünk az esti találkában, hiszen gyerek még az idő, kis pihenő után folytatni akartuk az ünneplést. Fél 9kor tali  Margit szigetnél, irány a Holdudvar, ahol megnéztük a Japán-Dán meccset, persze rendesen kitárgyaltunk mindent közben szóval csak a nagy felhördüléseknél néztünk fel hogy ja gól van. Zsuzsi is befutott, nagyon örültünk nekije is, sikerült egyszer végre, hogymindenki jelen legyen, kivéve Tea, aki otthon dolgozik nagy erőkkel. Holdudvarból irány az ÖTKERT, ami egy új hely, nagyon vicces volt, menő arcok mindenhol, még régi rajztanárunkat Fintát is kiszúrtuk a bulizók között (plusz egy mtv riportert, de a lányok lehurrogtak h nem is ő az, pedig ő volt, szóval nekem van igazam és kész). Nyomtuk a táncot meg a rossz bort, persze előkerült a kis házipálesz a zsebből. Jól elvoltunk, aztán elindultunk vándorútra, mindenfele, őrültködtünk az utcán, majd egy gyros benyomása után szétoszoltunk. Jó este volt, még ilyet még ilyet, és végül de nem utolsósorban: ÉLJEN ÁGNES MÉRNÖKÚRHÖLGY!!!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://aligator.blog.hu/api/trackback/id/tr242109105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simiagi 2010.06.25. 17:23:47

OOO köszönöm szépen a napi mérleget:) Jó volt tegnap!!! Szupper:)
süti beállítások módosítása