Utolsó kommentek

  • dzsilla: statban láttam, h linkeltetek, nyugi :) (2010.10.08. 09:43) News
  • jeklybaba: nos nem vállalunk mindent a nagyközönség előtt, de ha te is megtaláltad lehet, hogy feleslegesen r... (2010.10.08. 01:08) News
  • dzsilla: pedig ezek tök jó képek, igazán elküldhetted volna :) (2010.10.07. 17:39) News
  • simiagi: OOO köszönöm szépen a napi mérleget:) Jó volt tegnap!!! Szupper:) (2010.06.25. 17:23) Népi Jóska, Bakonyi Betyár Sanyi
  • simiagi: Jaj köszönöm szépen!!! Ennyi drukkoló mellett már nem is lesz nehéz!!! Meg ugye az izgulás részét ... (2010.06.23. 21:48) trianontagadotibi alias 3T
  • Utolsó 20

2010.02.23. 22:29 dori.from.delft

mi is történik?

nahát a másik külhoni bárány jelentkezik..

jelenlegi életkép>>>>

21:59-tele hassal, nappaliban, lakótársakkal körbevéve, pokrocba takarózva, teát szürcsölve, Scrubs mellett olvasom a híreket,amitől mosoly szökken arcomra, lelkesedés szivecskémbe és gyors választ is adok nektek.

általános kép>>>>

tavaszodás, világosodás, esőzés, biciklizés, ettől jólérzés, legalább hátsómon ülés, biciklitervezés, mert hogy mégiscsak hollandiában élés, betegeskedés, dolgozózás, gáborozás, piacozás, sajnos nem sok pénzzel élés, sóvárgás, de jóllevés, sörözés---ja megtörörtént amit azt hittem soha nem fog!!!-tegnap este 10kor esőben, átfagyva, kinnt söröztem egy pub előtt egy eresz alatt(aki többet tud: Kobus Kuch- Besten Markt sarkán) és elmélkedés..itt a megszállott hollandok mint a gyíkok, ha "kicsit is jobb" idő van kinnt "süttetik" magukat a bár előtt, és söröznek, ha nincs nap, rettenet hideg van, esik, egye fene, akkor is csak kiülünk.. ami már februárban azért mégiscsak túúlzás.. de megtörtént. lehet h asszimilálodok 1 évnyi ittlét után...:)

aktivitás>>

Mostanság beteg voltam, uh eljött a lustaság ideje..ami kicsit kimaradt a dipi után..és hiányzott is. minden felvolt húzva mint egy húzosegér. uh felhoztam a sorozatos elmaradásaimat, alváshiányom és csak ettem-ettem, amiben eddig se volt hiány. amig el nem jött a megelégelés ideje.. már a zsizsik a seggemben...jolenne felpörögni.. vagyis már pörgetem magam... csak kicsit megint uncertain sokminden...szóval a hogyan tovább ???? kérdés jön képbe.

Amit meséltem a céggel való kooperáció befagyottnak tünik...hátitten is válság van -nincs pénz..uh ha tudnék valahogy keriteni projetktet vagy valahogy profitot, csak akkor tudnak több pénzzel kecsegtetni uh addig gyakornokoskodom, mig nem döntöm el mit is akarok a hőn szeretett szakmánkkal.... Ez Gáborral egyeztetve kell megszülnöm. lépéseket még nem tettem, de ha lehtne sztem maradnék, vagy egy cégnél állást keresve, vagy vmi kapcsolatot felhajtva otthonról, mostani cégem keze alatt dolgozva--ami sztem innen bazi nehéz lenne.uh fene tudja. de gyakornok nemsokáig tudok maradni---idő---pénz--pénz leginkább, de tapasztalatnak még mindig jó. portfolio állitás jöhetne, nézelődés, okoskodás, és idő kéne. Emellett otthon is szeretnék keresni...de foggalmam sincs a lehetőségeinkről..  uh keresem Petőfit...

addig is élvezem az ittlétet:)

elköszönök, öleléseket küldök, és kellemes tavaszodást mindenkinek!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aligator.blog.hu/api/trackback/id/tr921785448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása